FAQ

Miten saan lippuni? Miten saan lippuni?
Millaisia lippuja on myynnissä? Millaisia lippuja on myynnissä?
Mitä tarkoittaa, että lippuni ovat tilauksessa? Mitä tarkoittaa, että lippuni ovat tilauksessa?
Sisältävätkö hinnat kaikki veloitukset? Sisältävätkö hinnat kaikki veloitukset?
Voinko perua tai palauttaa lippuja ja saada niistä rahat takaisin, jos en voi niitä käyttää? Voinko perua tai palauttaa lippuja ja saada niistä rahat takaisin, jos en voi niitä käyttää?
Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation? Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation?

Miten saan lippuni?

Kun varauksesi on vahvistettu ja maksettu, lähetämme tositteen/e-lipun sinulle sähköpostilla PDF-dokumenttina. Sinun tulee tulostaa kopio ja tuoda se mukanasi kisapaikalle. Tositteessa/e-lipussa lukee selkeästi mikäli toimitamme liput hotellillesi, lähetämme katuosoitteeseesi kuriirilla tai jos sinun tulee noutaa liput kisapaikalta. Kaikki tarvitsemasi tiedot löytyvät tositteesta/e-lipustasi.
Palaa FAQ-osioon

Millaisia lippuja on myynnissä?

Myymme AINOASTAAN lippuja, jotka käyvät F1-kisaan, tyypillisesti sunnuntaisin, liput voivat myös käydä aika-ajoihin ja harjoituksiin perjantaina ja lauantaina. Mitä lippuja on saatavana kuhunkin kisaan saattaa vaihdella kauden aikana!
Palaa FAQ-osioon

Mitä tarkoittaa, että lippuni ovat tilauksessa?

Joihinkin kisoihin lippuja saa tilauksesta. Näissä tapauksissa voi viedä tilaus voi kestää aina seuraavaan työpäivään kunnes saat varauksesi vahvistettua tai sitä ei voida vahvistaa. Jos varauksesi vahvistetaan, suoritetaan maksu ja varausvahvistuksesi ja e-lippusi/lipukkeesi lähetetään sähköpostiosoitteeseen. Jos varaustasi ei voida vahvistaa, ilmoitamme siitä mahdollisimman nopeasti eikä maksutapahtumaa käsitellä.
Palaa FAQ-osioon

Sisältävätkö hinnat kaikki veloitukset?

Kyllä, maksamasi hinta SISÄLTÄÄ varausmaksun kilparadalle, edustajallemme ja meille. Näiden varausmaksujen vuoksi maksamassasi hinnassa ja lippuun painetussa hinnassa voi olla merkittäviä eroja. Varausmaksut käsittävät myös toimituksen ja myyntikomission kilparadalle, edustajallemme ja meille. On tärkeää, että olet tästä tietoinen ENNEN kuin suoritat ostotoimenpiteet loppuun. Mikäli sinulla on näitä veloituksia koskevia kysymyksiä, ota yhteyttä meihin ENNEN kuin suoritat ostotoimenpiteet loppuun koska vain harvoissa tapauksissa voimme auttaa silloin kun ostotoimenpiteet on suoritettu loppuun!
Palaa FAQ-osioon

Voinko perua tai palauttaa lippuja ja saada niistä rahat takaisin, jos en voi niitä käyttää?

Maksettuja ja vahvistettuja lippuja ei voi perua, tai vaihtaa eikä niistä aiheutuneita veloituksia palauteta. Rata tai edustajamme ei hyväksy mitään peruutuksia. Jos et voi käyttää lippujasi, voit toki luovuttaa ne ystävillesi tms., mutta me emme kykene sinua siinä valitettavasti auttamaan.
Palaa FAQ-osioon

Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation?

Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta, voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: helpdesk@ticmate.com tai katso yhteystietomme ”Kontakti” –sivulta. Huomioithan, että kaikki kysymykset/palaute/reklamaatiot tulee lähettää meille enintään 14 päivän kuluessa tapahtuneesta. Mikäli saamme kysymyksiä/reklamaatioita myöhemmin, kuin 14 päivän kuluttua, emme välttämättä pysty enää auttamaan!
Palaa FAQ-osioon

 

Ticmate
09 4272 0899 09 4272 0899 Sähköposti Sähköposti


Ostoskoriin